subota, 12. veljače 2011.

Blaženi Alojzije Stepinac

Danas je obljetnica smrti bl. kardinala Alojzija Stepinca, čovjeka nepokolebljive nade: iz nade je živio, nadu svjedočio, u nadi je umro. Vjera nam naša govori da se on za nas zauzima kod Boga da i mi nikad ne izgubimo nadu, jer bez nade je nemoguće živjeti. Ne samo da je kao svoje biskupsko geslo uzeo: 'U tebe se, Gospodine, uzdam! – In te Domine speravi!', nego je to geslo živio i posvjedočio kada mu je bilo najteže.

Kako se danas ne prisjetiti njegovih riječi izgovorenih u deset točaka na montiranom komunističkom suđenju u listopadu 1946?!
1. Savjest mi je čista i mirna pred Bogom, pred Svetom Stolicom i mojim narodom.
2. S Rimskom svetom Crkvom u jedinstvu živim. Ako je to krimen, smatrajte me krivim.
3. Na Petrovoj stijeni ja s narodom svojim, uzdignuta čela, pred poviješću stojim.
4. Crveni il ' crni, meni je svejedno – vuk u ovčjem runu razmišlja tek jedno.
5. Udariti Pastira, stado preplašiti. Zlima zao naum neću priuštiti.
6. Pod cijenu života ostajem uz svoje. Znam, toga se najviše mrzitelji boje.
7. Optužba se čita, riječi lažno zvuče. Presuda je, ipak, donesena jučer.
8. Odgovaram šutnjom poput Učitelja. Svjedocima lažnim zar da dam veselja?
9. Ništa olakotno ne želim primiti. Iz ljubavi činih što morah činiti.
10. U ljubavi naspram roda hrvatskoga ne dam se ni od koga natkriliti.

Ne zaboravimo da je naš Blaženik crpio snagu za vjeru i vjernost po Marijinu uzoru. Ne jedanput, kako kroničari bilježe, blaženik se znao molitvom obraćati Mariji: 'Učini me dostojnim, Presveta Djevice, da Te mogu hvaliti! Daj mi snage na životnom putu!'
Na sve vas, dragi prijatelji, po zagovoru bl. Alojzija Stepinca zazivam obilje Božjega blagoslova da vas prati i obdari mirom i svakim dobrom.
 Hvaljen Isus i Marija!


Nema komentara:

Objavi komentar